Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

The Elder Scrolls Online – ujawniono garść nowinek na temat rozgrywki PvP
Podczas gdy wybrańcy cieszą się udziałem w beta testach The Elder Scrolls Online i mogą na własnej skórze przekonać się, co reprezentuje sobą ten tytuł, pozostałym graczom pozostaje tylko śledzenie for dyskusyjnych i ciągnięcie za język deweloperów, aby poznać szczegóły dotyczące rozgrywki. Ostatnio serwis ElitistJerks postanowił ułatwić życie drugiej spośród wymienionych grup i zorganizował sesję pytań i odpowiedzi z udziałem Briana Wheelera, jednego z czołowych członków zespołu ZeniMax Online, który ponosi odpowiedzialność za rozgrywkę PvP we wspomnianej produkcji.

Dzięki eventowi poznaliśmy sporo nowych szczegółów, poruszających takie zagadnienia jak sposób toczenia wojny między trzema grywalnymi frakcjami w prowincji Cyrodiil, miejsce taktyki w walkach drużyn graczy, umiejętności i wyposażenie używane do PvP, tudzież miejsce gildii w świecie gry i ich możliwości. Dużą część informacji podanych przez Wheelera przeczytacie poniżej, pod obrazkiem; resztę możecie znaleźć na wspomnianym forum.

  • Sednem rozgrywki PvP będzie wojna o Cyrodiil, zaś jej główny cel to zdobycie stolicy – Cesarskiego Miasta – i zajęcie tronu cesarskiego przez swoje stronnictwo. By uzyskać koronę, niezbędne stanie się panowanie w tym samym czasie nad wszystkimi sześcioma twierdzami, które okalają miasto. Z kolei aby stracić władzę, frakcja „panująca” będzie musiała zostać doprowadzona do stanu, w którym nie kontroluje ani jednego zamku. Posiadanie cesarza w swoich szeregach zagwarantuje liczne korzyści i bonusy, użyteczne dla graczy zarówno w obrębie Cyrodiil, jak i w strefach na pozostałych ziemiach Tamriel.
  • Chociaż dużym kampaniom wojennym na obszarze Cyrodiil zostaną wyznaczone limity, jeśli chodzi o ilość graczy po każdej ze stron, serwery nie będą modyfikowały ich na bieżąco, aby utrzymać równowagę sił. Zamiast tego stronnictwa dysponujące mniejszą liczbą „wojsk” będą otrzymywały pewne przewagi przy tych samych działaniach (na przykład przejmowaniu twierdz, surowców i Starszych Zwojów) niż frakcje reprezentowane przez większe grono graczy.
  • Twórcy będą mogli zmieniać na bieżąco reguły (takie jak czas trwania lub punktacja) rządzące wojną w Cyrodiil, toczoną w ramach odrębnych kampanii. We właściwej wersji gry każda taka kampania potrwa domyślnie 3 miesiące (w testach beta jest to 48 godzin). Deweloper będzie dostosowywał zasady zgodnie z głosami graczy.
  • Dzięki przywiązaniu dużej wagi do taktyki w rozgrywce PvP przewaga liczebna nie będzie gwarantem sukcesu w walce – mniejsza grupa graczy może być w stanie pokonać przeważające siły, jeśli w odpowiedni sposób połączy umiejętności posiadane przez poszczególnych jej członków. Dzięki temu wojna w Cyrodiil może opierać się na działaniach małych, ale zgranych oddziałów zamiast na zalewaniu wrogich pozycji przysłowiową „kupą”.
  • Potwierdzono, że w ramach systemu walki z innymi graczami zobaczymy elementy pokroju blokowania i unikania ataków w oparciu o naszą zręczność, bądź podkradania się celem zadania przeciwnikowi ciosu w plecy. Nie zabraknie też rzeczy znanych z „jednoosobowych” odsłon serii, takich jak na przykład zatrzymywanie tarczą potężnego uderzenia po to, by wyprowadzić nieprzyjaciela z równowagi i odsłonić go przed własnymi atakami.
  • Każda gildia może objąć we władanie dokładnie jedno miejsce w świecie gry, wybrane spośród farm, wiatraków, tartaków, kopalń oraz twierdz (o ile stronnictwo, w skład którego wchodzi dana gildia, sprawuje obecnie pieczę nad obszarem mieszczącym daną placówkę).
  • Gracze reprezentujący odmienne stronnictwa nie będą mogli się ze sobą porozumiewać (za wyjątkiem emotikonek i innych tego typu gestów).
  • Twórcy zrezygnowali z wykrywania kolizji między postaciami graczy, aby odciążyć serwery. Ponadto uznali, że zderzanie się bohaterów podczas bitew na dużą skalę mogłoby stać się frustrujące.
  • Podczas starć z innymi graczami zobaczymy, kto spośród przeciwników jest potencjalnie najbardziej niebezpieczny i ma najwyższą rangę, dzięki symbolom wyświetlanym po namierzeniu postaci.
  • Przejście pieszo z północy na południe Cyrodiil powinno zająć graczowi 25-30 minut. Pod względem geograficznym wizerunek wymienionej krainy w The Elder Scrolls Online będzie zbliżony do tego, który pamiętamy z The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Bawiąc się na terenie Cyrodiil, będzie można znaleźć unikatowe zestawy lekkiego, średniego i ciężkiego pancerza, które rzekomo mają wydać się bardzo znajome fanom serii The Elder Scrolls.

    Źródło:
    "Draug" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2013-12-24 07:05:49
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow